Türkiye’nin her yerinden 0850 250 99 99 numaralı Hasar İletişim Merkezine başvurarak hasar ihbarınızı verebilirsiziniz.
İhbar Anında Gerekenler
- Poliçe ve acente numarası
- Poliçenin başlangıç ve bitiş tarihi
- Sigortalının adı, soyadı, ticari unvanı
- Hasar tarihi ,
- Tahmini hasar miktarı
- Hasarın mahiyeti
- Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu
Temin edilmesi gerekli belgeler
- Sigorta poliçenizin ve varsa ek belgelerinizin fotokopisi
- Sigorta prim ödemelerinizi belgeleyen makbuz veya diğer belgelerinizn fotokopileri
- Hasar bedelini ve oluşunu açıklayan yazılı bildiriminiz.(Hasara neden olan kişinin kimliği ve adresi de mutlaka belirtilecektir)
- Hasar bedelinin ödeneceği banka,şube ve hesap numaranız
- Tapu senedinizin ve/veya kira sözleşmenizin fotokopisi
- Vergi levhanızın fotokopisi
- Muhteviyat ile ilgili hasarlarda işyerine ait envanter kayıtları
Yangın hasarlarında
– İtfaiye raporu
– Savcılık takipsizlik kararı veya savcılık iddianamesinin onaylı sureti
– Karakol başvuru ve tesbit tutanağıHırsızlık hasarlarında
– Emniyet Müdürlüğü hırsızlık şubesinden, çalınan emtianın bulunamadığına ilişkin belge.(olaydan 30 gün geçtikten sonra)
** Bulunamadı yazısını acenteliğimizden alıp,onaylatabilirsiniz.
– Karakol başvuru ve tesbit tutanağıFırtına ve ar ağırlığı hasarlarında
– Meteoroloji raporuSorumluluk hasarlarında
– Hasarın oluşumunu ve sorumluluğunuzu gösterir tutanak ve/veya mahkeme kararı
– Zarar görenin maddi hasara uğrayan şey ile ilgili sahiplik belgesi.
– Zarar görenin bedeni zarar talebi ile ilgili doktor raporu ve masraf belgeleriCam Kırılması Hasarlarında
– Poliçe fotokopisi
– Zararı Gösteren Beyan / Talepname
– Hasara ilişkin Faturalar
– Hasara ilişkin Fotoğraflar
– Mal Sahipleri İçin Tapu Belgesi
– Kiracılar için Kira Kontratı